30 jun Grafikudstilling: “Dyr” Posted at 11:31h in Aktuelt & Kalender by Mette Hind 0 Comments Grafikudstilling, tema: “Dyr” I Fyns Grafiske Værksted fra d.26.6.-29.7. Jeg har flere værker med af dyr, de er ikke dyre (-: Her en glad øko ko, der danser. Share Print page 0 Likes
Sorry, the comment form is closed at this time.