Specialpædagogik - Mette Hind
680
post-template-default,single,single-post,postid-680,single-format-standard,bridge-core-3.0.5,cookies-not-set,qi-blocks-1.3.4,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.8.2,qodef-back-to-top--enabled,,qode-essential-addons-1.6.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-8.0.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2504

Specialpædagogik

Specialpædagogik

Dilemmaer er muligheder.

I 2011 skrev jeg vedlagte artikel, som tager udgangspunkt i mine erfaringer med en gruppe unge, som befandt sig på kanten af samfundet. Min kollega og jeg fik 6 måneder til at “resocialisere” gruppen, så de kunne passe ind i samfundets institutioner. Vi benyttede os bl.a. af kunstterapeutiske metoder.

Jeg skrev mit speciale i kunstterapi  (2001)ud fra de unges billeder. Her bliver eksempler fra arbejdet med de unge sat ind i en større teoretisk sammenhæng. God læselyst!

specialædagogik

Dilemmaer er muligheder (2)

Dilemmaer er muligheder

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.